Naudingi patarimai

Lecitino Nauda Sveikatai ir Organizmui

lecitino nauda organizmui

Lecitinas yra natūraliai pasitaikantis lipidų junginys, kuris randamas daugelyje maisto produktų ir yra esminis mūsų organizmo veiklai. Šiame straipsnyje aptarsime lecitino naudą sveikatai ir organizmui bei pabrėšime jo svarbą keliuose svarbiuose aspektuose.

  1. Lecitino nauda smegenims ir nervų sistemai. Viena iš lecitino pagrindinių naudų yra jo svarba nervų sistemai ir smegenų funkcijai. Lecitinas yra pagrindinis neurotransmiterio acetilcholino komponentas, kuris perduoda signalus tarp nervų ląstelių. Adekvatus acetilcholino kiekis organizme gali pagerinti atmintį, mokymosi gebėjimus ir sumažinti neurodegeneracinių ligų riziką. Lecitinas taip pat prisideda prie ląstelių membranų stabilumo, įskaitant nervų ląstelių membranas.
  2. Riebalų apykaita ir kepenų sveikata. Lecitino nauda taip pat yra susijusi su riebalų apykaita ir kepenų sveikata. Lecitinas padeda organizmui skaidyti ir metabolizuoti riebalus, prisideda prie cholesterolio pertekliaus pašalinimo ir mažina kepenų riebalų kaupimąsi. Tai gali būti ypač svarbu sveikatai, siekiant išvengti kepenų ligų ir širdies problemų.
  3. Svorio reguliavimas ir metabolizmas. Lecitinas taip pat gali turėti teigiamą poveikį svorio reguliavimui ir medžiagų apykaitos procesams. Jis padeda organizmui efektyviau panaudoti energiją, o tai gali padėti sumažinti riebalų kaupimąsi ir palaikyti sveiką kūno svorį.

Lecitino nauda nėra ribojama tik šiais aspektais. Šis lipidų junginys taip pat gali padėti kontroliuoti kraujospūdį, palaikyti odos sveikatą ir drėkinimą, taip pat stiprinti širdies raumenį.

Žemiau pateikta lentelė su maisto produktais, kuriuose yra lecitino ir nurodyta lecitino kiekis šiuose produktuose:

Maisto ProduktaiLecitino Kiekis (apie gramais)
Kiaušiniai (1 vidutinio dydžio)1-1.3 g
Sojos pupelės (100 g, sausos)8-10 g
Saulėgrąžų sėklos (100 g)8-9 g
Kepta kiauliena (100 g)0.6-1 g
Kepenys (kepenų pastetas, 100 g)0.4-0.9 g
Sviestas (100 g)0.5-0.6 g
Avokadas (1 vidutinio dydžio)0.3-0.4 g
Sojos padažas (sojų šaltinis, 1 šaukštas)0.1-0.2 g
Dirbtiniai lecitinai (papildai)Skiriasi, bet dažniausiai 1200-1600 mg (1.2-1.6 g)

Ši lentelė suteikia informaciją apie lecitino kiekį populiariuose maisto produktuose. Reikia atkreipti dėmesį, kad lecitino kiekis gali šiek tiek skirtis priklausomai nuo produktų rūšies ir gamintojo. Lecitinas yra natūraliai pasitaikantis lipidų junginys, ir jį galima rasti įvairiuose maisto produktuose. Jei norite padidinti lecitino suvartojimą, galite įtraukti į savo dietą šiuos produktus arba naudoti dirbtinius lecitinus papildus, tačiau prieš tai patarčiau pasikonsultuoti su gydytoju.

Lecitinas yra natūraliai randamas maisto produktuose, tokiuose kaip kiaušiniai, sojos pupelės, kepenys ir saulėgrąžų sėklos. Tačiau tam tikrose situacijose, kaip antai tam tikrose sveikatos problemose arba norint pasiekti didesnį lecitino kiekį organizme, galima naudoti lecitino papildus.

Vis dėlto būtina atkreipti dėmesį, kad lecitino papildai turėtų būti vartojami atsargiai ir vadovaujantis gydytojo rekomendacijomis. Svarbu nepamiršti, kad sveika ir subalansuota dieta su įvairiais maisto produktais, kuriuose yra lecitino, yra geriausias būdas užtikrinti organizmui reikiamą lecitino kiekį ir pasinaudoti jo sveikatos pranašumais.

Mano lecitino pasirinkimas be maisto produkų papildomai yra šis:

NOW Foods, Sunflower Lecithin, 1,200 mg. Jau nuo 1968 m. Saulėgrąžų lecitinas turi fosfatidilcholino, gausiausio fosfolipido ląstelės membranoje, kur jis atlieka pagrindinį vaidmenį perduodant signalus ir sinapsinę funkciją. NOW® saulėgrąžų lecitine taip pat natūraliai gausu fosfatidilinozitolio, fosfatidiletanolamino ir nepakeičiamų riebalų rūgščių. Dietoje esantis lecitinas padeda emulsinti riebalus, todėl jie pasiskirsto vandenyje; o kaip cholino turintis fosfolipidas, jo cholinas lengvai pasisavinamas ir panaudojamas organizme. NOW® saulėgrąžų lecitino minkštieji geliai yra be GMO ir be sojų.

Jei norėtumėt ir jūs išbandyti susisiekite su manimi ir susitarsime arba galite įsigyti čia .

Taip pat gali jums būti įdomu paskaityti apie B grupės vitaminus, o gal sudomins ir straipsnis apie mastiką.

Related posts
Naudingi patarimai

Chlorofilo nauda žmogui: Žaliųjų augalų paslaptis

Naudingi patarimai

Putino uogų nauda: kaip maži raudoni vaisiai saugo mūsų sveikatą

Naudingi patarimai

Cinko Nauda Sveikatai: Mineralas su Išskirtiniais Pranašumais

Naudingi patarimai

Folio rugšties nauda: Svarbus Mikroelementų Junginys Jūsų Sveikatai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *