Naudingi patarimai

Sveiki įpročiai ir teisingi pasirinkimai užtikrina sveiką širdį

Žuvų taukai Omega3

Mes visi turime tik vieną vienintelę širdį! Juk nesuabejosime, kad ji yra viena iš svarbiausių žmogaus organų. O gal net ir pati svarbiausia! Be širdies nebūtų ir paties žmogaus. Tai – aktyviausiai mūsų organizme dirbantis raumuo, primenantis „varikliuką“, pumpuojantį kraują po visą kraujotakos sistemą, kuri aprūpina ląsteles deguonimi, maistinėmis medžiagomis ir pašalina nenaudingus ar net nuodingus apykaitos produktus.

Suprantama, širdis negali nustoti plakti, todėl ji dirba „be poilsio dienų“. Taip pat ji negali ir pati savimi pasirūpinti. Dėl šios priežasties jos sveikatą rūpestingai turime prižiūrėti mes, nes nuo širdies veiklos priklauso kitų organų ir organizmo sistemų būklė. Yra daug būdų, kaip išsaugoti sveiką širdį, bet, deja, nėra to stebuklingo recepto, kaip be jokių pastangų galėtume išlikti sveiki ir gyvybingi ilgus metus. Tiesa, ir paslapčių čia jokių nėra. Mums tereikia tinkamai savimi rūpintis ir kartu nuo mažens to mokyti savo vaikus. Taigi, kaip mes galime padėti savo širdžiai? Ogi labai paprastai! Pirmiausia – taisyklinga mityba ir sportu. Skamba nuobodžiai? Patikėkite, mūsų širdžiai tikrai –ne!

širdies sveikata

Jei kalbėsime apie mitybą, tai jos taisyklės paprastos. Valgyti širdžiai naudingą maistą (daržoves, vaisius, žuvį) ir vengti tokio, kuris jai kenkia (saldumynai, riebi mėsa, druska). Kitaip kalbant, turime užtikrinti naudingų maistinių medžiagų, vitaminų ir mineralų pusiausvyrą. Viskas būtų puiku, tik yra vienas „bet“, galintis gerokai pabloginti mūsų širdies ir apskritai bendrąją sveikatą! Tas „bet“ yra medžiagos, kurių mūsų organizmas nesintetina, bet yra gyvybiškai svarbios ir būtinos. Viena iš tokių – omega-3 polinesočioji riebalų rūgštis, sauganti širdį ir kraujagysles, užkertanti kelią įvairioms ligoms (ir ne tik širdies). Jos gauname tik su maistu ir paprastai gauname nepakankamai. Daugiausia šios rūgšties yra tokiose šaltųjų vandenų riebiose žuvyse, kaip lašišos. O jei žuvis nėra tas, produktas, kurį mielai dedamės į lėkštę? Tada – prastai! Širdies ar kitokio pobūdžio ligos garantuotos.

Kad gautume pakankamai omega-3 rūgščių, specialistai pataria vartoti maisto papildus. Šiuo atveju visame pasaulyje pripažinta įmonė GNLD siūlo rinktis itin kokybiškus Omega-3 Salmon Oil Plus“, kurie pagaminti iš kruopščiai atrinktų, itin švarių žuvų, jų sudėtyje nėra jokių priedų ar toksinų. Su jais tikrai gausite tinkamą omega-3 riebalų rūgščių kiekį, būtiną savo organizmui. Tarp kitko, tokius papildus medikai skiria ir tiems, kas jau serga širdies ir kraujagyslių ligomis.

Omega 3 iš lašišos

Deja, širdžiai ne tik maistas svarbus! „Judėti, judėti, judėti!“ – tokiu šūkiu turėtume mes visi vadovautis. Čia jau nei maistas, nei maisto papildai nepadės! Didžiausias mūsų širdies priešas yra nejudra. Jei norime sveiko organizmo „varikliuko“, reikėtų paplušėti ne tik spaudant televizoriaus pultelį ar porą kartų per savaitę išsiurbiant namus, bet ir fiziškai pasportuoti. Nebūtina eiti į brangias sporto sales, užteks tik pasičiupti savo šeimą ir išeiti pasivaikščioti pajūriu, paupiu ar po parką. Arba tiesiog pasikvieskite draugę aktyviai paplepėti gamtoje. Tai juk nieko nekainuoja! Ir tai irgi yra sportas! Iš tiesų, judėjimas turėtų tapti mūsų gyvenimo būdu ir įpročiu.

Sportas geria širdį

Mūsų širdis turi dar vieną priešą. Stresą! Jis sukelia tiesioginį toksinį poveikį, nes išsiskiria streso hormonai, dėl kurių pakyla kraujospūdis, prasideda uždegiminiai procesai, o kraujas tampa tirštas ir tąsus. Ar esate pajutę, kaip susinervinus ima daužytis širdis? Kartais net norisi sugriebti širdį ir ją nuraminti. Tiesiog idealios sąlygos širdies smūgiui! Stenkimės išlikti ramūs ir neužmirškime: negalime pakeisti situacijos, keiskime požiūrį į ją. Ir būtinai pasirūpinkime, kad mūsų organizme netrūktų omega-3 rūgščių. Kodėl? Reguliariai vartodami šių rūgščių papildus, sumažinsime nervingumą, nerimą, apatiją, pagerinsime miegą. Net sergant depresija, skiriamas papildomas omega-3 rūgščių kiekis.

O kur dar viršsvoris, itin kenksmingas mūsų širdžiai ir kraujagyslėms! Nutukimas ir širdies ligos yra labai susiję. Mums nevertėtų užmiršti, kad vos keli papildomi kilogramai penktadaliu padidina riziką patirti širdies smūgį. Papildomas svoris smarkiai padidina krūvį, todėl padidėja ir sustorėja širdies sienelės. Dėl šios priežasties būtinai turime reguliuoti mitybą, pakankamai judėti ir…gauti reikalingą kiekį omega-3 riebalų rūgščių. Papildomai gaudami šios rūgšties, pagreitinsime savo organizmo metabolizmą, sumažinsime ir riebalinių ląstelių dydį, ir jų skaičių, paspartinsime riebalinio sluoksnio deginimą, ypač kenksmingoje pilvo srityje, ir net galėsime šiek tiek nuslopinti nekontroliuojamą apetitą.

ansvoris širdies priešas

 

Niekada neužmirškite, kad sveikata – tai pagrindinė vertybė, o gyvenimas – tai visuomet pasirinkimas. Todėl keiskime savo gyvenimo įpročius ir rinkimės teisingai, kad vėliau netektų gailėtis dėl prarastos sveikatos.

Ar žinote, kad…

Omega-3 riebalų rūgštys yra gyvybiškai svarbios ir vaisiaus, ir kūdikio vystymuisi

Gyvenate vienu pačiu gražiausiu, į pasaulį ateinančio kūdikio, laukimu? O gal jau supuojate mažylį ant rankų? Būtinai pasirūpinkite, kad papildomai gautumėte omega-3 riebalų rūgščių! Šių rūgščių daugiausia gaunama valgant žuvį. Deja, gydytojai nei nėščiosioms, nei žindančioms nerekomenduoja valgyti daug žuvies, nes jos dažnai būna užterštos įvairiais toksinais. Omega-3 riebalų rūgštis būtina vaisiaus ir kūdikio smegenų bei akių vystymuisi. Jei mamytė gauna pakankamai omega-3 rūgščių, vaikai vėliau pasižymi aukštesniu intelekto koeficientu, geresniais bendravimo ir socialiniais įgūdžiais, turi mažiau elgesio problemų, jiems sumažėja hiperaktyvumo, autizmo ir cerebrinio paralyžiaus rizika.

omega 3 nėščiajai

Omega-3 riebalų rūgštis padeda kovojant su Alzheimerio liga

Alzheimerio liga gali prasidėti beveik nepastebimai. Nekaltas užmaršumas gali virsti progresuojančiu atminties sutrikimu ir baigtis visišku nebesiorientavimu aplinkoje. Tai nėra vien senyvo amžiaus žmonių liga, nors ir dažniausiai susergama senatvėje. O jei esate moteris, šios ligos rizika padvigubėja. O jei dar jums buvo diagnozuota širdies liga, Alzheimerio rizika dar smarkiau išauga. Tas, kas susidūrė su šia liga (tarkime, prižiūri savo senyvo amžiaus tėvus ar giminaičius), žino, kokia ji varginanti. Ypač vargina tuos, kurie globoja tokius ligonius. Kaip galima būtų palengvinti tokią būklę? Paprasčiausiai padidinti omega-3 riebalų rūgščių kiekį maiste. Ši rūgštis padidina pilkąją smegenų masę, kuri apdoroja žmogaus gaunamą informaciją, prisiminimus ir emocijas. Nors omega-3 riebalų rūgštis ir neišgydys ligonio, bet tikrai palengvins ligos simptomus!

omega 3 nuo alchaimerio

Omega-3 riebalų rūgštis silpnina vaikų dėmesio trūkumo ir hiperaktyvumo sutrikimo simptomus

Frazė „hiperaktyvus vaikas“ jau nieko nebestebina, o ši diagnozė vis dažniau nustatoma. Dėmesio trūkumo ir hiperaktyvo sutrikimas apsunkina ne tik paties vaiko, bet ir tėvų, ir jo mokytojų, ir net bendraamžių gyvenimus. Perdėtas judrumas, nesugebėjimas susikaupti, nuolatinis dėmesio reikalavimas, emocinės iškrovos ir pykčio priepuoliai gali tapti tikru iššūkiu. Deja, vaikas pats negali kontroliuoti tokių emocijų.

vaikai

Naujausiais tyrimais nustatyta, kad omega-3 riebalų rūgščių papildai gali būti tikru išsigelbėjimu tokius vaikučius auginantiems tėvams. Kodėl? Vėlgi tyrimais nustatyta, kad hiperaktyvių vaikų kraujyje buvo per mažas omega-3 kiekis. Ši rūgštis vakui padės geriau susikaupti, sumažins impulsyvumą, hiperaktyvumą ir net agresiją. Ir pačiam vaikui bus lengviau, ir tėveliai pagaliau galės atsikvėpti! O ir žodis „hiperaktyvus“ nebeskambės taip baisiai.

Gal jums būtų aktualu skaityti apie NeoLife Omegą-3.

Related posts
Naudingi patarimai

Ar bulvės mūsų mityboje yra priešas?

Naudingi patarimai

Nėštumas - įspūdingas ir atsakingas laikotarpis

Naudingi patarimai

Viskas apie skydliaukę

Naudingi patarimai

Ar riebalai pagrindinė priežastis nutukti? Viskas apie riebalus

Sign up for our Newsletter and
stay informed
[mc4wp_form id="14"]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *