Naudingi patarimai

Trešnes valgyti ne tik skanu, bet ir naudinga

trešnių nauda

Trešnės – nuostabios ir labai naudingos žmogaus organizmui uogos. Žavi ne tik savo nauda, grožiu, bet ir skoniu. Šios uogos panašios į vyšnias, tačiau jos yra minkštesnės ir saldesnės. Ar žinojote kuo uogos tamsesnės, tuo daugiau jose naudingų sveikatai medžiagų?

Trešnėse gausu

  • Karotenoidų ir antocianų. Pigmentai turi didelį antioksidacinį poveikį: kvercetinas ir flavonoidai stiprina imuninę sistemą ir padeda išvengti virusinių ligų;
  • Kalis. Valo organizmą ir normalizuoja širdies ir kraujagyslių veiklą;
  • Vitaminas C. Stiprus antioksidantas, kuris padeda neutralizuoti laisvuosius radikalus, kurie naikina ląsteles;
  • Bioflavonoidai. Pasižymi uždegimą ir skausmą mažinančiu poveikiu. Gali padėti, sergant podagra, nes mažina šlapimo rūgšties kiekį organizme;
  • Fenolio junginiai. Gali sumažinti vėžio riziką, stiprina organizmo apsaugą;
  • Trešnėse yra B grupės. A, E vitaminų, geležies, kalcio, fosforo;
  • Uogose daug polisacharidų, 100 g trešnių yra 50 kalorijų, todėl jų galima įtraukti net ir į svorį bandančių numesti žmonių dietą.

Kodėl verta vartoti

  • Nuo sąnarių sutrikimų;
  • Nuo širdies ir kraujagyslių ligų;
  • Nuo nervų sutrikimų;
  • Geresniam regėjimui;
  • Nuo kvėpavimo sistemos sutrikimų;
  • Nuo virškinimo sutrikimų;
  • Nuo šlapimo pūslės ligų;
  • Geresnei odos būklei;
  • Stipresnei imuninei sistemai.
Related posts
Naudingi patarimai

Kelionių vaistinėlė

Naudingi patarimai

Salierai ne tik naudingi, bet ir universalūs

Naudingi patarimai

Artėjantis pavasaris džiugina ne visus

Naudingi patarimai

Kas gali apsunkinti svorio metimo procesą?

Leave a Reply

Your email address will not be published.