Naudingi patarimai

Trešnes valgyti ne tik skanu, bet ir naudinga

trešnių nauda

Trešnės – nuostabios ir labai naudingos žmogaus organizmui uogos. Žavi ne tik savo nauda, grožiu, bet ir skoniu. Šios uogos panašios į vyšnias, tačiau jos yra minkštesnės ir saldesnės. Ar žinojote kuo uogos tamsesnės, tuo daugiau jose naudingų sveikatai medžiagų?

Trešnėse gausu

  • Karotenoidų ir antocianų. Pigmentai turi didelį antioksidacinį poveikį: kvercetinas ir flavonoidai stiprina imuninę sistemą ir padeda išvengti virusinių ligų;
  • Kalis. Valo organizmą ir normalizuoja širdies ir kraujagyslių veiklą;
  • Vitaminas C. Stiprus antioksidantas, kuris padeda neutralizuoti laisvuosius radikalus, kurie naikina ląsteles;
  • Bioflavonoidai. Pasižymi uždegimą ir skausmą mažinančiu poveikiu. Gali padėti, sergant podagra, nes mažina šlapimo rūgšties kiekį organizme;
  • Fenolio junginiai. Gali sumažinti vėžio riziką, stiprina organizmo apsaugą;
  • Trešnėse yra B grupės. A, E vitaminų, geležies, kalcio, fosforo;
  • Uogose daug polisacharidų, 100 g trešnių yra 50 kalorijų, todėl jų galima įtraukti net ir į svorį bandančių numesti žmonių dietą.

Kodėl verta vartoti

  • Nuo sąnarių sutrikimų;
  • Nuo širdies ir kraujagyslių ligų;
  • Nuo nervų sutrikimų;
  • Geresniam regėjimui;
  • Nuo kvėpavimo sistemos sutrikimų;
  • Nuo virškinimo sutrikimų;
  • Nuo šlapimo pūslės ligų;
  • Geresnei odos būklei;
  • Stipresnei imuninei sistemai.
Related posts
Naudingi patarimai

Venų varikozė

Naudingi patarimai

Moliūgo sėklų nauda žmogui

Naudingi patarimai

Linų sėmenys - augalas nuo visų ligų

Naudingi patarimai

Moteris žydinti gėlė

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *