Naudingi patarimai

Linų sėmenys – augalas nuo visų ligų

linų sėmenys
Linas senovėje buvo laikomas šventu augalu, o Hipokratas jį vadino – augalu nuo visų ligų. Linų sėmenys jau nuo seno garsėja sveikatą saugančiomis bei gydomosiomis savybėmis, o dėl savo maistinių savybių, jos vadinamos ir supermaistu. Linų sėmenyse gausu baltymų, gerųjų riebalų rūgščių, vitaminų, mikroelementų bei skaidulų. Taigi tai visos medžiagos, reikalingos mūsų organizmo sveikatai, viename augale.
 
Jose yra net 26 procentai baltymų, 22 procentai angliavandenių, 40 procentų riebalų ir 8 procentai skaidulų. Linų sėmenyse esančiuose baltymuose yra visų mūsų organizmui reikalingų amino rūgščių.
 
Taip pat jose gausu gerųjų riebalų, kurie vadinami polinesočiųjų riebalų rūgštimis, taip pat omega-3, omega-6, mononesočiųjų riebalų rūgščių, stearino rūgšties bei palmitino rūgšties. Visi šie gerieji riebalai turi didelės naudos smegenų veiklai, o gera smegenų veikla teigiamai veikia ir visą mūsų organizmo funkcionavimą.
Gausu vitaminų (B1, B2, B3, B5, B6, B9, C, E, K, H) ir mineralinių medžiagų (cinkas, geležis, fosforas, magnis, manganas, natris, selenas, varis). Visi šie vitaminai ir mineralai padeda organizmui stiprinti imunitetą, apsaugo nuo laisvųjų radikalų poveikio, stiprina širdies darbą, kontroliuoja kraujospūdį, mažina kai kurių rūšių vėžio bei Alzheimerio atsiradimą.
 
Linų sėmenys turi gydomųjų savybių. Jos šarmina organizmą.
 
PAGALBA:
 
🙌 Varginant, virškinimo problemoms
🙌 Skrandžio sutrikimams
🙌 Sergant cukriniu diabetu
🙌 Mažina prostatos padidėjimą ir uždegimą
🙌 Naudingas sąnariams
🙌 Sergant išsėtine skleroze, Alzheimeriu ar Parkinsonu
🙌 Veikia ir antiparazitiškai
🙌 Sergant egzema, žvyneline ar rože
🙌 Esant randams po nudegimų, karpų bei nuospaudų ant padų gydimui
ir t.t.
Svarbu paminėti, kad dėl per gausaus ir ilgo linų sėmenų vartojimo, gali atsirasti tokių virškinimo problemų, kaip dujų kaupimasis, pilvo pūtimas, viduriavimas, suaktyvėjusi žarnyno veikla. Taip pat gali atsirasti alerginių reakcijų, dilgėlinė, pykinimas ar vėmimas. Taigi, svarbu bet kokius produktus vartoti saikingai ir neviršyti dienos normos (iki 50 g per dieną. 
Related posts
Naudingi patarimai

Kelionių vaistinėlė

Naudingi patarimai

Salierai ne tik naudingi, bet ir universalūs

Naudingi patarimai

Artėjantis pavasaris džiugina ne visus

Naudingi patarimai

Kas gali apsunkinti svorio metimo procesą?

Leave a Reply

Your email address will not be published.