Naudingi patarimai

Kas gali apsunkinti svorio metimo procesą?

svorio metimas

Kiekvienas žmogus nori jaustis sveikas, energingas, o taip pat gražus. O pirmiausia pastebimas išorinis grožis: veidas, plaukai, rūbai na ir žinoma apimtys. Žmogui svoris svarbus dėl sveikatos, energijos, aktyvumo, savęs pasitikėjimo, grožio ir dėl kitų veiksnių. Todėl dažnai naujų metų pažadas būna susitvarkyti mitybą, pradėti sportuoti, sulieknėti. Kad viskas būtų taip paprasta, deja turiu nuliūdinti.

Norint sumažinti savo svorį primiausią reikia prižiūrėti ir stebėti dienos maisto racioną ir kiekį. O taip pat būti aktyviems, judėti, sportuoti. Mitybos taisyklė 80/20, tai reiškia, kad 80 proc. jūsų mityba turi būti tvarkinga: maistingas ir sveikas maistas ir 20 proc. mitybos savo poreikius patenkinti. Nepraleiskite pusryčių, tai svarbiausias valgymas, jie turi būti sotūs ir maistingi: avižų košė, kiaušinienė su pilno grūdo duona, avokadu, grikiai su sviestuku ir kt. Pietų lėkštėje turėtų būti 200-300 g. įvairių daržovių, mėsos ar žuvies, taip pat kruopų. Vakarienei reikėtų rinktis baltyminį maistą, su mažiau angliavandenių, tai mėsa, žuvis, kiaušiniai, salotos, sriubios. Užkandžiui tarp pietų ir vakarienės rinkitės vaisių ar riešutų. Porcijos dydis priklauso nuo jūsų svorio, ūgio ir siekiamo tikslo. Jeigu tikslas yra numesti svorio, tai turite sumažinti porcijas ir rinktis sveikesnius produktus, kad pavalgius dar jaustumėte nedidelį alkį. Venkite gazuotų ir daug cukraus turinčių gėrimų.

Priežastys stabdančios svorio metimą

  1. Sutrikusi žarnyno mikroflora – Gerosioms žarnyno bakterijoms irgi reikia maisto. Jei jų nemaitinsite, gali padaugėti blogųjų bakterijų ir sutrikti žarnyno funkcija. Todėl svarbu prebiotikai – gerųjų bakterijų maistas. Jų gausu daržovėse ir vaisiuose, ankštinėse pupelėse, neskaldytuose grūduose, daug skaidulų turinčiuose maisto produktuose. Jeigu visdėlto nepavyksta to padaryti su maistu papildykite organizmą Acidophilus Plus.
  2. Vaistai – Kai kurie medikamentai skatina svorio didėjimą arba trukdo jį numesti. Tai gali būti leidžiamas insulinas, tam tikri antipsichoziniai vaistai ar steroidai ir kraujospūdį mažinantys vaistai. Tokie vaistai gali sutrukdyti medžiagų apykaitą, pakeisti apetitą, trikdyti skysčių pašalinimą.
  3. Amžius – Po menopauzės moterys yra linkusios priaugti daugiau kūno riebalų, joms taip pat reikia mažiau kalorijų organizmo veiklai užtikrinti. Be to, natūralūs riebalinio audinio pokyčiai, atsirandantys senstant, irgi gali paskatinti svorio prieaugį.
  4. Genai – Kiekvieno žmogaus genai daro skirtingą įtaką svoriui, metabolinei sistemai. Jei jūsų giminaitis ar vienas iš tėvų turi ansvorio, atsiranda tikimybė, kad jūsų svoris yra genetinė problema. Ši tikimybė dar didesnė, jei abu jūsų tėvai turi anksvorio.
  5. Miego kokybė – Dėl nepakankamo poilsio valandų gali padidėti alkio jausmas ir apetitas, žmogus gali norėti valgyti kaloringesnį maistą. Tyrimai rodo, kad žmonėms, kurie miega mažiau nei 7 valandas per naktį, nutukimo rizika gali padidėti net iki 41 proc.
Related posts
Naudingi patarimai

Artėjantis pavasaris džiugina ne visus

Naudingi patarimai

Venų varikozė

Naudingi patarimai

Trešnes valgyti ne tik skanu, bet ir naudinga

Naudingi patarimai

Moliūgo sėklų nauda žmogui

Leave a Reply

Your email address will not be published.